Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка клієнтам по Україні здійснюється, в основному, автоперевізником Нова Пошта (з огляду на оптимальні тарифи з вантажоперевезення, наявності online сервісу по відстеженню руху вантажу, а так само дотримання умов збереження вантажу).
Способи оплати
- Це спосіб розрахунків між організаціями при відправленнях товару невеликими партіями і на невеликі суми, а також при розрахунках господарських організацій з громадянами. Стягнення за відправку грошей залежить від тарифних планів пошти. Накложний платіж здійснюється тільки за допомогою Нової пошти: ви оплачуєте вартість товару + 2% і доставка грошів тому (згідно тарифікації Нової пошти).
- Оплата на карту Приват Банку з метою заощадити гроші, які доведеться сплатити за зворотну доставку грошей за куплену Вами річ!
- Оплата на картку monobank з метою заощадити гроші, які доведеться сплатити за зворотну доставку грошей за куплену Вами річ!
Гарантія:
ГАРАНТІЯ Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації). Покупець самостійно несе відповідальність за зовнішній вигляд і комплектації товару після його отримання від продавця. КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ГАРАНТІЙНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ? В сервісний центр або відправляти нам назад. Для вирішення питання по гарантійному обслуговуванню звертаєтеся до наших операторів по телефону 0505462654 або відправляєте Вашу заявку на електронну пошту: technomir2@gmail.com. Витрати на доставку оплачує покупець.